Немає результатів
Переглянути усі результати
  • Словничок
    • Основні терміни
    • Фемінітиви
  • Статті
  • Дослідження
    • Моніторинг гіперлокальних медіа
    • Моніторинг регіональних медіа
    • Дослідження інших організацій
  • Стереотипи і сексизм
    • Реклама
    • Народна творчість
      • Прислів’я і приказки
  • Новини
  • Бібліотека
    • Організації та ініціативи
    • Законодавство
    • Гендерночутливі медіа України
    • Gender Giude for media
    • Політика гендерної чутливості медіа
    • Гендерний календар
    • Посібники
    • Постери
    • Відео
    • Книги
    • Фільми
  • Про нас
  • Контакти
Немає результатів
Переглянути усі результати
Головна Дослідження Моніторинг регіональних медіа

Гендерна чутливість регіональних медіа: результати квітневого моніторингу (2019)

gendergid Автор/авторка gendergid
Гендерна чутливість регіональних медіа: результати квітневого моніторингу (2019)

Індекс гендерної чутливості регіональних медіа у квітні 2019 р. залишився незмінним, порівняно з лютим – 32%. Така ж ситуація і з  балансом присутності жінок і чоловіків у журналістських матеріалах та фемінітивами: лише в 1/3 жінки є експертками та героїнями, а фемінітиви складають 39%. Такими є дані моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа у 24 областях України, проведеного 11-17 квітня 2019 року Волинським прес-клубом, Гендерним центром і Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні» (Internews).

Найбільш гендерночутливими у вказаний моніторинговий період виявилися медіа Запорізької та Вінницької областей (43% і 42% відповідно). На другому місці – друковані та інтернет-видання Івано-Франківської (39%), Харківської, Миколаївської, Кіровоградської областей (по 36%). Найнижчий рівень гендерної чутливості в проаналізованих медіа Київської (25%), Одеської (26%), Чернігівської і Донецької (по 27%) областей.

І героїнями, й експертками жінки найчастіше виступали в матеріалах на медичну, освітню та культурну тематику, тоді як чоловіки найчастіше фігурували в публікаціях про політику, бізнес/економіку, війну і спорт.

Найчастіше залучали жінок до коментування тих чи інших тем журналіст/к/и харківських і кіровоградських медіа (по 40%), трохи менше – хмельницьких (39%), дніпропетровських (38%) і запорізьких (37%) медіа. Найменше за коментарем до жінок зверталися медіа Київської (23%), Рівненської (24%), Закарпатської (25%) областей. Героїнями журналістських матеріалів жінки найчастіше були в медіа Херсонщини (39%) та Миколаївщини (38%), трохи менше – Харківської та Сумської областей (по 36%), найменше – Київщини (18%).

За кількістю фемінітивів у журналістських матеріалах за квітень першість належить вінничанам (71%), трохи нижчі показники – у запорізьких (66%) та івано-франківських (64%) медіа, а волинські та кіровоградські видання опинилися на третьому місці (51% і 50% відповідно).

Нагадаємо, що мета моніторингу полягає в тому, щоб виявити, наскільки регіональні медіа дотримуються гендерного балансу в журналістських матеріалах, чи наявні гендерні стереотипи та сексистський контент, а також чи вживають фемінітиви на позначення посад, професій, видів діяльності, зайнятості жінок.

У кожній області аналізу підлягає по 5 друкованих і 5 інтернет-виданнь (240 медіа), які пишуть на суспільно-політичні та соціальні теми (із їх переліком можна ознайомитися в матеріалі про результати лютневого моніторингу). Загалом за моніторинговий тиждень було проаналізовано 26 229 матеріалів, із яких 4533 – у друкованих ЗМІ і 21 696 – в інтернет-виданнях.

Інфографіка – Дмитро Авраменко

______________________

Гендерний моніторинг журналістських матеріалів регіональних видань проведений у межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

Інші публікації

Гендерна чутливість регіональних медіа: (не)видимість жінок і перевага фемінітивів. Результати моніторингу 2021 р.
Моніторинг регіональних медіа

Гендерна чутливість регіональних медіа: (не)видимість жінок і перевага фемінітивів. Результати моніторингу 2021 р.

01.09.2021
9
Як про жінок і чоловіків писали регіональні медіа і які з них найбільш гендерночутливі: результати червневого моніторингу 2021
Моніторинг регіональних медіа

Як про жінок і чоловіків писали регіональні медіа і які з них найбільш гендерночутливі: результати червневого моніторингу 2021

31.08.2021
20
Гендерний баланс, фемінітиви і трохи стереотипів: результати моніторингу регіональних медіа у квітні 2021 року
Моніторинг регіональних медіа

Гендерний баланс, фемінітиви і трохи стереотипів: результати моніторингу регіональних медіа у квітні 2021 року

28.08.2021
4
Наступний допис
Квітка пустелі

Квітка пустелі

Сайт створений у межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром Волині за підтримки “Медійної програми в Україні”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується міжнародною організацією Інтерньюс (Internews). Волинський прес-клуб та Гендерний центр Волині несують відповідальність за контент, який не обов’язково відображає позицію USAID, Уряду США або Internews.
Контакти
gendergid@gmail.com
(066) 203-50-31

Facebook

Сайт створений у межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром Волині за підтримки “Медійної програми в Україні”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується міжнародною організацією Інтерньюс (Internews). Волинський прес-клуб та Гендерний центр Волині несують відповідальність за контент, який не обов’язково відображає позицію USAID, Уряду США або Internews.
Контакти
gendergid@gmail.com
(066) 203-50-31

Facebook

©GenderGid – інформаційний ресурс Волинського прес-клубу
Розробка та підтримка сайту Massimo.in.ua
Немає результатів
Переглянути усі результати
  • Словничок
    • Основні терміни
    • Фемінітиви
  • Статті
  • Дослідження
    • Моніторинг гіперлокальних медіа
    • Моніторинг регіональних медіа
    • Дослідження інших організацій
  • Стереотипи і сексизм
    • Реклама
    • Народна творчість
      • Прислів’я і приказки
  • Новини
  • Бібліотека
    • Організації та ініціативи
    • Законодавство
    • Гендерночутливі медіа України
    • Gender Giude for media
    • Політика гендерної чутливості медіа
    • Гендерний календар
    • Посібники
    • Постери
    • Відео
    • Книги
    • Фільми
  • Про нас
  • Контакти

© 2021 Gendergid – інформаційний ресурс | Розробка та підтримка сайту Massimo.in.ua