Немає результатів
Переглянути усі результати
  • Словничок
    • Основні терміни
    • Фемінітиви
  • Статті
  • Дослідження
    • Моніторинг гіперлокальних медіа
    • Моніторинг регіональних медіа
    • Дослідження інших організацій
  • Стереотипи і сексизм
    • Реклама
    • Народна творчість
      • Прислів’я і приказки
  • Новини
  • Бібліотека
    • Організації та ініціативи
    • Законодавство
    • Гендерночутливі медіа України
    • Gender Giude for media
    • Політика гендерної чутливості медіа
    • Гендерний календар
    • Посібники
    • Постери
    • Відео
    • Книги
    • Фільми
  • Про нас
  • Контакти
Немає результатів
Переглянути усі результати
Головна Дослідження Моніторинг гіперлокальних медіа

42% – Індекс гендерної чутливості гіперлокальних медіа у серпні

gendergid Автор/авторка gendergid
42% – Індекс гендерної чутливості гіперлокальних медіа у серпні

Такими є дані четвертого етапу гендерного моніторингу журналістських матеріалів друкованих та інтернет-видань 24 областей України, які висвітлюють життя малих міст, районів, сіл і громад. Аналізу підлягали публікації, що з’явилися в період з 11 по 17 серпня.

На ріст показника (у лютому та квітні Індекс гендерної чутливості складав 38%, у червні – 39%) вплинуло два чинники – значне збільшення кількості фемінітивів у публікаціях (із 41% у лютому до 52% у серпні) і частота залучення жінок як експерток/героїнь матеріалів (у середньому на 3% більше у серпні ніж у попередні моніторингові періоди).

Найвищий відсоток фемінітивів зафіксовано у виданнях Кіровоградської (77%), Івано-Франківської (75%), Харківської (70%), Тернопільської (69%), Закарпатської (68%), Волинської (65%), Одеської (63%) областей. Героїнями журналістських матеріалів жінки були майже однаково з чоловіками у донецьких і вінницьких медіа (по 48%), а експертками (тими, хто коментували події чи теми, або чию думку цитували) – у черкаських (51%).

Загалом гендернонайчутливішими у серпні стали волинські та харківські медіа (по 51%), на другій позиції – івано-франківські та кіровоградські (по 50%), на третій – чернівецькі (49%).

За дотриманням балансу щодо кількості жінок і чоловіків та вживанням фемінітивів кілька гіперлокальних медіа наблизилися до ідеального показника гендерної чутливості – 66,7%: рівненська газета “Полісся” (64,7% – 50% експерток, 44% героїнь і 100% фемінітивів) і тернопільська газета “Новини Шумщини” (65% – 50% експерток, 45% героїнь і 100% фемінітивів). Близьким є рівень гендерної чутливості в інтернет-видання “Лозова.City” (66% – однак тут хоч і 100% фемінітивів, проте зафіксовано дисбаланс у представленості жінок/чоловіків: 67% експерток і 31% героїнь) та черкаського сайту “Городище.info” (66,7% – де 100% фемінітивів, але жінки у 100% є експертками, а чоловіки – героями публікацій).

Найчастіше жінки коментували освітню і медичну тематики, найменше – питання спорту і війни. Така ж ситуація і щодо наявності жінок як героїнь матеріалів. При чому відсутність інформації про жінок у спорті залишається незрозумілим упродовж усього моніторингового періоду. Складається враження, що їх не існує ані на бігових доріжках, ані у баскетболі чи футболі, ані в інших видах. 

Медична і освітня тематики стосувалися переважно теми COVID-19. Відповідно і кількість жінок у таких матеріалах досить висока: в 59% випадків вони є героїнями повідомлень і в 33% – експертками (у червні – 48% і 26% відповідно).

Результати лютневого моніторингу

Результати квітневого моніторингу

Результати червневого моніторингу

Інфографіка – Дмитро Авраменко, завідувач кафедри образотворчого мистецтва та дизайну СНУ ім. Лесі Українки

______________________

Гендерний моніторинг журналістських матеріалів гіперлокальних медіа відбувається в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

Інші публікації

Гіперлокальні медіа чотирьох областей України – найбільш гендерночутливі: результати моніторингу 2020
Моніторинг гіперлокальних медіа

Гіперлокальні медіа чотирьох областей України – найбільш гендерночутливі: результати моніторингу 2020

02.09.2021
37
Вибори і гендерна чутливість медіа: результати жовтневого моніторингу
Моніторинг гіперлокальних медіа

Вибори і гендерна чутливість медіа: результати жовтневого моніторингу

01.09.2021
13
Написати не можна ігнорувати: гендерна чутливість гіперлокальних медіа у червні-2020
Моніторинг гіперлокальних медіа

Написати не можна ігнорувати: гендерна чутливість гіперлокальних медіа у червні-2020

30.08.2021
16
Наступний допис
Як про жінок і чоловіків писали регіональні медіа і які з них найбільш гендерночутливі: результати червневого моніторингу 2021

Як про жінок і чоловіків писали регіональні медіа і які з них найбільш гендерночутливі: результати червневого моніторингу 2021

Сайт створений у межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром Волині за підтримки “Медійної програми в Україні”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується міжнародною організацією Інтерньюс (Internews). Волинський прес-клуб та Гендерний центр Волині несують відповідальність за контент, який не обов’язково відображає позицію USAID, Уряду США або Internews.
Контакти
gendergid@gmail.com
(066) 203-50-31

Facebook

Сайт створений у межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», який реалізовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром Волині за підтримки “Медійної програми в Україні”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується міжнародною організацією Інтерньюс (Internews). Волинський прес-клуб та Гендерний центр Волині несують відповідальність за контент, який не обов’язково відображає позицію USAID, Уряду США або Internews.
Контакти
gendergid@gmail.com
(066) 203-50-31

Facebook

©GenderGid – інформаційний ресурс Волинського прес-клубу
Розробка та підтримка сайту Massimo.in.ua
Немає результатів
Переглянути усі результати
  • Словничок
    • Основні терміни
    • Фемінітиви
  • Статті
  • Дослідження
    • Моніторинг гіперлокальних медіа
    • Моніторинг регіональних медіа
    • Дослідження інших організацій
  • Стереотипи і сексизм
    • Реклама
    • Народна творчість
      • Прислів’я і приказки
  • Новини
  • Бібліотека
    • Організації та ініціативи
    • Законодавство
    • Гендерночутливі медіа України
    • Gender Giude for media
    • Політика гендерної чутливості медіа
    • Гендерний календар
    • Посібники
    • Постери
    • Відео
    • Книги
    • Фільми
  • Про нас
  • Контакти

© 2021 Gendergid – інформаційний ресурс | Розробка та підтримка сайту Massimo.in.ua